Artesania en el segle XXI

Fusteria Miquel és una petita fusteria de Cardedeu que encarna a la perfecció els valors de la artesania. Tradició, experiència, singuralitat, qualitat i un toc “especial” que és impossible d’assolir en una producció industrial moderna.

En plena era digital és un caramel poder treballar amb un client com aquest.

Crec que en aquest món d”ikeas”, “zaras” i “apples” en el que vivim i en el que tot és tan efímer, tecnològic i fred, encara hi ha espai per objectes càlids i en especial, amb ànima. Per aquest motiu vam decidir fer dels valors de la artesania, el fet diferencial de la marca i la seva comunicació.

Entre el clàssic i el modern, el logotip intenta recollir tots aquests valors en un conjunt essencial ple de formes memorables.

Per principis, la resta de la gràfica busca intencionadament la mateixa simplicitat monocroma, però afegint certa inspiració mecanogràfica d’oficina o de taller de tota la vida.

D’altra banda i per donar una mica de color, modernitat i calidesa, he volgut complementar la gràfica amb l’us de les textures pròpies de les diferents fustes amb les que treballen.

Fines làmines de diferents fustes i les dades de contactes enganxades en una etiqueta, col · locada de forma irregular. D’aquesta manera la targeta de visita es converteix en un element divertit i alhora molt simbòlic.

Amb la resta de peces, des dels “folders” a la web, intento explotar el valor de la textura o de la imatge en conjunció amb l’espai blanc i la gràfica negre per a crear un grafisme actual i atractiu.



Leave a Reply


eight + = 11